Uppdatering.

Ja, jag vet.. sämst uppdatering.. :/

Sorry men iallafall, nu till skolavslutningen!

Vi kom dit, åkte med Anna :)<3
Kom in och satt oss, kom på i sista minuten att jag skulle ringa ett samtal så jag , Zeinab och Emma gick upp så jag & Emma kunde ringa.
När vi kom ner igen sjöng Ida på genrepet, så vackert så man rös när man gick in och satt sig! :')
Vi hade genrep för hela " kvällen " och sen klockan 18.00 började alla komma så vi startade efter ett tag då rektorn hade ett tal för oss 6:or och förövrigt, nu ska hon sluta som rektor och börja med något annat som jag inte vet! (:
Kvällen gick, när alla hade gjort sitt så gick vi upp till klassrummet och fikade, pratade lite om åren även fast vi pratat om det på dagen också.
Det blev känsligare å känsligare å fler & fler blev ledsna, ett riktigt gråtkalas, både för föräldrar och elever.
Pia öppnade sina presenter.
Efter ett tag i klassrummet så plockade vi ihop alla saker och gick ut tårögda å skulle ta kort också.. *suck* x')
Det var ju jäättekul att ta kort då.. :'/
Några kort blev det iallafall! =)
Sen blev det kramkalas med Pia och ännu mer tårar :/


 Emma, Johanna, Zeinab, Iman , Julia , Sanna, Ida , Jonas , Johan , Pontus , Rasmus , Hugo , Albin, Alexander
                                                    och såklart PIA <3
Bästa klassen! Kommer att sakna er, men vi kommer såklart få det bra på nyheden :)<3333

Kvarnbackskolan är den bästa skolan jag gått på hittills (:!


Kommentarer
Postat av: emily

fin blogg :)

2010-06-20 @ 19:14:35
URL: http://eemiilygran.blogg.se/
Postat av: emily

SV:

allt bra med dig annars ? :)

2010-06-24 @ 23:32:58
URL: http://eemiilygran.blogg.se/
Postat av: Johannaa Ekstrand

Var med och tävla om en gratis desig kolla bara in bloggen och så står det regler och hur du ska göra.... Snygg blogg föresten :)

2010-06-26 @ 00:44:55
URL: http://anja-johanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Godmorgon allihoppa! NU ÄR DET FRÅGESTUND PÅ HTTP://ITSABOUT.BLOGG.SE

2010-06-28 @ 10:05:51
URL: http://itsabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0